The Fat Lady bedenkt originele nieuwjaarskaart voor UGent

‘Corona sucks’ was de spraakmakende boodschap die de UGent projecteerde op de Boekentoren, als reactie op de tweede coronagolf. De universiteit stak hiermee een hart onder de riem van de studenten en de medewerkers. Het inspireerde The Fat Lady toen de Universiteit Gent de opdracht gaf om een originele nieuwjaarskaart te bedenken. Behalve een fysieke kaart ontwikkelde The Fat Lady ook een online platform waarmee studenten, UGent’ers en iedereen die het wil een virtuele boodschap kan projecteren op de Boekentoren en vervolgens delen met de buitenwereld. In het eerste uur na lancering maakten al 1130 bezoekers een projectie aan.
Om dit bewogen jaar in schoonheid af te sluiten schreef The Fat Lady nog de portretreeks De 20 van 2020, met opmerkelijke verhalen van studenten en medewerkers van de UGent. Deze reeks verschijnt op het online platform durfdenken.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]