The Fat Lady en DNS Belgium willen iedereen online krijgen

DNS Belgium koos na een strategische pitch voor de content advertising aanpak van The Fat Lady. Ronald Geens, director external relations: “The Fat Lady gaf het meest volledige antwoord op onze vragen en door hun ervaring in zowel content als advertising, kunnen ze best beantwoorden aan onze huidige communicatienoden.”
DNS Belgium beheert alle .be-, .vlaanderen- en .brussels-domeinnamen en stelt zich als doel om het internet toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk bedrijven en organisaties.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


