Het programma voor 20 Thoughts Before Noon 2018, georganiseerd door The Fat Lady en Invisible Puppy, is bekend. Keynote spreker op het event is Aart Lensink, oprichter en directeur van het Nederlandse contentmarketingbureau LVB Network en auteur van ‘Aan de slag met contentmarketing’ en ‘Formats, de next step in contentmarketing’. Tussendoor delen verschillende sprekers van The Fat Lady en Invisible Puppy, waaronder Ifke Nauwelaerts, Koen Denolf en Tom De Baere, tot 20 concrete oplossingen, praktische ideeën en handige tools die kunnen helpen om een verschil te maken in een zee van content. Enkele thema’s die aan bod komen: ‘big rock content’, ‘storytelling’ en ‘think outside the CMS box’. Het event vindt plaats op donderdag 4 oktober in de Handelsbeurs in Gent. Meer informatie over het programma en inschrijvingen vindt u op de website van 20 Thoughts Before Noon 2018.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





