The Fat Lady en Medialaan presenteren de toekomst met Fuel Magazine

Welke invloeden hebben innovaties en het daaruit volgend consumentengedrag op de media- en communicatiesector? Dat is de vraag die Medialaan zich stelde bij het maken van het nieuwe Fuel magazine.
Het magazine zoomt in op ontwikkelingen in media, on- en ofline en hoe Medialaan daarmee omgaat. Wat mogen we verwachten van virtual reality, wat gebeurt er als je je hele leven kan runnen vanuit één platform, hoe kunnen merken met branded content reconnecteren en is er nog een toekomst voor ‘oude’ media als radio.
De lat lag hoog: een magazine voor een kritisch publiek, dat weinig tijd heeft en heel veel gewoon is. Een schare marcom-mensen kregen de eerste editie op het nieuwe Fuel-congres van Medialaan. The Fat Lady stond in voor de realisatie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]