The Fat Lady en Memisa geven baby’s een stem

Elke 102 seconden sterft er een moeder door complicaties tijdens de zwangerschap of bevalling. In totaal verliezen wereldwijd elk jaar 1 miljoen kinderen hun mama. Cijfers die dit jaar centraal staan in de najaarscampagne van Memisa. Door te investeren in professionele medische begeleiding, kwalitatief medisch materiaal, aangepast noodtransport en goede infrastructuur, wil Memisa hier iets aan doen.
The Fat Lady roept op tot een protest van hen die uiteindelijk het meeste lijden onder het verlies: de baby’s zelf. In het campagnebeeld zien we een boos kijkende betogende baby en op www.babyprotest.be kunnen mensen hun baby inzetten om het protest te voeden. Om de campagne te lanceren, hoorden de voorbijgangers aan Brussel-Centraal een aantal uur lang elke 102 seconden een baby huilen. De actie werd goed opgepikt in de pers.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]