The Fat Lady en Memisa geven baby’s een stem

Elke 102 seconden sterft er een moeder door complicaties tijdens de zwangerschap of bevalling. In totaal verliezen wereldwijd elk jaar 1 miljoen kinderen hun mama. Cijfers die dit jaar centraal staan in de najaarscampagne van Memisa. Door te investeren in professionele medische begeleiding, kwalitatief medisch materiaal, aangepast noodtransport en goede infrastructuur, wil Memisa hier iets aan doen.
The Fat Lady roept op tot een protest van hen die uiteindelijk het meeste lijden onder het verlies: de baby’s zelf. In het campagnebeeld zien we een boos kijkende betogende baby en op www.babyprotest.be kunnen mensen hun baby inzetten om het protest te voeden. Om de campagne te lanceren, hoorden de voorbijgangers aan Brussel-Centraal een aantal uur lang elke 102 seconden een baby huilen. De actie werd goed opgepikt in de pers.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]