The Fat Lady genomineerd op Content Marketing Awards

Tijdens de Content Marketing Awards 2017 in Cleveland (Ohio) schopte The Fat Lady het tot finalist in de categorie ‘best topic - specific blog’. Voor Takeda zette The Fat Lady op korte tijd een ambitieus project op poten. In een persoonlijke blog praten verschillende IBD-patiënten openhartig over hun leven met de ziekte van crohn of colitis ulcerosa. De patiënt en hoe ze omgaan met hun ziekte staat centraal. Een unieke aanpak in de farmaceutische sector. Dat is ook de international jury van de Content Marketing Awards niet ontgaan. Elk jaar belonen zij de beste contentmarketingprojecten, agencies en marketers wereldwijd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]