Tijdens de Content Marketing Awards 2017 in Cleveland (Ohio) schopte The Fat Lady het tot finalist in de categorie ‘best topic - specific blog’. Voor Takeda zette The Fat Lady op korte tijd een ambitieus project op poten. In een persoonlijke blog praten verschillende IBD-patiënten openhartig over hun leven met de ziekte van crohn of colitis ulcerosa. De patiënt en hoe ze omgaan met hun ziekte staat centraal. Een unieke aanpak in de farmaceutische sector. Dat is ook de international jury van de Content Marketing Awards niet ontgaan. Elk jaar belonen zij de beste contentmarketingprojecten, agencies en marketers wereldwijd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]