The Fat Lady helpt starters aan naam

IDEE-O-LOGEN_DNS_TFL

Crea / News

IDEE-O-LOGEN_DNS_TFLWie een zaak wil starten, denkt maar beter eerst na over de naam. Een klinkende naam blijft sneller hangen én wordt makkelijker gevonden. Omdat het niet altijd even evident is om zo’n naam te bedenken, roept The Fat Lady voor DNS Belgium ‘De Idee-o-logen’ in het leven. Een creatieve denktank die startende ondernemers helpt bij het bedenken van een beklijvende naam.

De Idee-o-logen zijn creatieve denkers Sarah Vandeursen (De Idioten, Kenji Minogue), Kevin Bellemans (It’s Showtime, Ketnet) en Pedro Elias (Bloot & Speren, De Idioten). Ze zullen zich op 28 oktober een dag lang toeleggen op het bedenken van beklijvende namen voor startende ondernemers. Alles is live te volgen op de Facebook pagina van DNS Belgium en op www.idee-o-logen.be. In de trailer van het evenement zien we hoe moeilijk het is om een naam te bedenken voor een fietswinkel.

De actie kadert in de content campagne Claim Je Idee die The Fat Lady uitwerkte voor DNS Belgium, de vzw die instaat voor de registratie van .be, .vlaanderen en .brussels domeinnamen. Het opzet van de campagne is om een reflex te creëren bij starters en jonge ondernemers om vóór alles een naam en domeinnaam vast te leggen. En uiteraard kunnen ook bureaus zich aanmelden. Ben of ken jij iemand met een sterk idee? En wil je hem graag helpen bij het opstarten van z’n zaak? Schrijf je in op www.idee-o-logen.be! De Idee-o-logen willen wat graag mee brainstormen over een straffe naam.