The Fat Lady krijgt erkenning in Nederland

The Fat Lady werd tweemaal bekroond tijdens Grand Prix Content Marketing Awards. "We moeten het durven toegeven: contentmarketing staat in Nederland een stapje verder dan in België. Dat we in Utrecht - als enige Belgische bureau - twee prijzen wegkapen op de Grand Prix Content Marketing Awards, maakt ons alleen maar trotser," zegt men bij het Gentse bureau. De jury bekroonde het contentplatform voor Takeda met een Silver Award in de hoofdcategorie B-to-C. Volgens het juryrapport 'een goede en onderscheidende aanpak in de pharma-branche.' En het coverbeleid van UZegt, het personeelsmagazine van Universitair Ziekenhuis Brussel, werd bekroond in de categorie Beste cover. De jury viel voor 'de pure portretten, verrassend dichtbij en daardoor confronterend in combinatie met de moedige, zelfkritische quote.'
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]