The Fat Lady werd tweemaal bekroond tijdens Grand Prix Content Marketing Awards. "We moeten het durven toegeven: contentmarketing staat in Nederland een stapje verder dan in België. Dat we in Utrecht - als enige Belgische bureau - twee prijzen wegkapen op de Grand Prix Content Marketing Awards, maakt ons alleen maar trotser," zegt men bij het Gentse bureau. De jury bekroonde het contentplatform voor Takeda met een Silver Award in de hoofdcategorie B-to-C. Volgens het juryrapport 'een goede en onderscheidende aanpak in de pharma-branche.' En het coverbeleid van UZegt, het personeelsmagazine van Universitair Ziekenhuis Brussel, werd bekroond in de categorie Beste cover. De jury viel voor 'de pure portretten, verrassend dichtbij en daardoor confronterend in combinatie met de moedige, zelfkritische quote.'
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]