The Fat Lady werd tweemaal bekroond tijdens Grand Prix Content Marketing Awards. "We moeten het durven toegeven: contentmarketing staat in Nederland een stapje verder dan in België. Dat we in Utrecht - als enige Belgische bureau - twee prijzen wegkapen op de Grand Prix Content Marketing Awards, maakt ons alleen maar trotser," zegt men bij het Gentse bureau. De jury bekroonde het contentplatform voor Takeda met een Silver Award in de hoofdcategorie B-to-C. Volgens het juryrapport 'een goede en onderscheidende aanpak in de pharma-branche.' En het coverbeleid van UZegt, het personeelsmagazine van Universitair Ziekenhuis Brussel, werd bekroond in de categorie Beste cover. De jury viel voor 'de pure portretten, verrassend dichtbij en daardoor confronterend in combinatie met de moedige, zelfkritische quote.'
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]