Reynaers, wereldwijde specialist in architecturale toepassingen in aluminium en staal, schakelt The Fat Lady in voor een intern magazine voor de volledige groep. Dat werd toepasselijk ‘Together’ gedoopt en verscheen in 6 verschillende talen met als doel om alle entiteiten wereldwijd te verenigen. Vertrouwen, inspiratie en de trots om te werken bij Reynaers stonden centraal. Anke D’Halleweyn (Internal & CSR Communication Reynaers Headquarters): “Onze vraag leek helemaal in het kraam van The Fat Lady te passen. De mooie referenties gaven vertrouwen. Het project met de strakke timing leek ons een onhaalbare kaart, maar The Fat Lady wist waar ze aan begonnen. Ik had het gevoel dat ik de stress mee uit handen kon geven.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]