Reynaers, wereldwijde specialist in architecturale toepassingen in aluminium en staal, schakelt The Fat Lady in voor een intern magazine voor de volledige groep. Dat werd toepasselijk ‘Together’ gedoopt en verscheen in 6 verschillende talen met als doel om alle entiteiten wereldwijd te verenigen. Vertrouwen, inspiratie en de trots om te werken bij Reynaers stonden centraal.
Anke D’Halleweyn (Internal & CSR Communication Reynaers Headquarters): “Onze vraag leek helemaal in het kraam van The Fat Lady te passen. De mooie referenties gaven vertrouwen. Het project met de strakke timing leek ons een onhaalbare kaart, maar The Fat Lady wist waar ze aan begonnen. Ik had het gevoel dat ik de stress mee uit handen kon geven.”
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]