Memisa is een niet-gouvernementele organisatie (NGO) die op structurele manier helpt om gezondheidszorg toegankelijk te maken voor iedereen, in landen waar kansarmen sneller uit de boot vallen. Na een pitch koos Memisa voor The Fat Lady. Hilde Groenweghe, communicatieverantwoordelijke: “We waren aangenaam verrast door de creativiteit van de voorstellen, die goed gekaderd waren binnen onze werking. We kijken er naar uit om de komende jaren samen met The Fat Lady te timmeren aan het imago van Memisa.”
The Fat Lady assisteert op contentgebied en werkt momenteel aan de eerste gezamenlijke campagne, die in september het licht ziet.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]