Memisa is een niet-gouvernementele organisatie (NGO) die op structurele manier helpt om gezondheidszorg toegankelijk te maken voor iedereen, in landen waar kansarmen sneller uit de boot vallen. Na een pitch koos Memisa voor The Fat Lady. Hilde Groenweghe, communicatieverantwoordelijke: “We waren aangenaam verrast door de creativiteit van de voorstellen, die goed gekaderd waren binnen onze werking. We kijken er naar uit om de komende jaren samen met The Fat Lady te timmeren aan het imago van Memisa.”
The Fat Lady assisteert op contentgebied en werkt momenteel aan de eerste gezamenlijke campagne, die in september het licht ziet.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]