The Fat Lady werkt achter de schermen van KMSKA

Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen mag dan nog even gesloten blijven wegens verbouwingen, de werking zit niet stil. The Fat Lady zette samen met het KMSKA een contentmarketingplan op en initieerde een aantal videoformats. In ‘De Restaurator’ volgt het bureau tweelingzussen Jill en Ellen die ‘hun Jordaens’ restaureren zodat hij tegen de opening opnieuw kan schitteren. In ‘Groeten uit’ volgt het de reis van werken die uitgeleend worden aan tentoonstellingen in andere musea.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]