The Global TV Deck, een goudmijn voor adverteerders?

In een complex medialandschap lijkt het essentieel voor de televisie-industrie om adverteerders nauwkeurige gegevens te verstrekken die de effectiviteit van de media aantonen. Onder de coördinatie van EGTA (de vereniging van publieke en private tv- en radio-reclamebureaus, verspreid over Europa en buiten de Europese grenzen) deelden grote televisiespelers in “The Global TV Deck” hun bronnen en hun technische expertise, om een globale kwaliteitsdatabase op te zetten die elk jaar zal worden bijgewerkt. Het bereik, de populariteit, de veerkracht, het vertrouwen, de impact en de effectiviteit van televisie behoren tot de onderwerpen die onder deze compilatie vallen, wat bevestigt dat de effectiviteit van televisie een realiteit is, ongeacht generaties en continenten.
Het initiatief van The Global TV Group, de unie van uitgevers en regieën, is het resultaat van samenwerking tussen 19 landen. Ontdek hier de cijfers en het rapport...

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



