The Global TV Deck, een goudmijn voor adverteerders?

In een complex medialandschap lijkt het essentieel voor de televisie-industrie om adverteerders nauwkeurige gegevens te verstrekken die de effectiviteit van de media aantonen. Onder de coördinatie van EGTA (de vereniging van publieke en private tv- en radio-reclamebureaus, verspreid over Europa en buiten de Europese grenzen) deelden grote televisiespelers in “The Global TV Deck” hun bronnen en hun technische expertise, om een globale kwaliteitsdatabase op te zetten die elk jaar zal worden bijgewerkt. Het bereik, de populariteit, de veerkracht, het vertrouwen, de impact en de effectiviteit van televisie behoren tot de onderwerpen die onder deze compilatie vallen, wat bevestigt dat de effectiviteit van televisie een realiteit is, ongeacht generaties en continenten.
Het initiatief van The Global TV Group, de unie van uitgevers en regieën, is het resultaat van samenwerking tussen 19 landen. Ontdek hier de cijfers en het rapport...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]