The House of Marketing en Upthrust lanceren acht Acceleration Sprints

Marketing / News

Dat de huidige Covid-19 pandemie een zware impact heeft op bedrijven en de algehele economie is een understatement. Als reactie op die crisis lanceren The House of Marketing en zusterbedrijf Upthrust acht nieuwe ‘Acceleration Sprints’. Elke sprint omvat marketingsupport en -advies dat aangepast is aan de huidige bedrijfsnoden. De meetbare resultaten van die sprints stellen bedrijven in staat hun business niet alleen te beschermen, maar ook te boosten en misschien nog belangrijker: voor te bereiden op de toekomst. 

“Als leading marketing consultancybedrijven geloven we sterk in het principe van ‘practice what you preach’. We streven naar een optimale customer value aan de hand van relevante diensten, waardoor we ons aanbod voortdurend heruitvinden,” aldus Lies Taerwe, client service director bij The House of Marketing en Upthrust. 

De acht sprints houden marketingsupport en -advies op maat in, aangepast aan de huidige omstandigheden. Ze worden opgedeeld in twee groepen, met korte of lange termijnimpact. De focus van de sprints is uiteenlopend: customer retention, online zichtbaarheid & sales, online conversion, data, innovatie, ideeënvalidatie, agile marketing en digitale transformatie 2.0.  

De ‘Acceleration Sprints’ die The House of Marketing en Upthrust opgezet hebben zijn enkel van toepassing tijdens de Covid-19 crisis. In het kader van een customer-centric benadering worden ze alle acht aangeboden aan een verlaagde prijs.  

Meer info over de ‘Acceleration Sprints’ vindt u hier.