The Loft drukt op jaarresultaat De Vijver

De flop van de Amerikaanse versie van de Vlaamse topfilm The Loft drukt sterk op het jaarrapport van De Vijver Media. Dat schrijft De Tijd. Het verhaal over de flop is natuurlijk niet nieuw. Wel nieuw is de impact ervan op de resultaten van De Vijver Media. De holding boven het productiehuis Woestijnvis ende televisiezenders Vier en Vijf gaat diep in het rood: er werd een netto verlies van 20 miljoen euro geboekt, meldt De Tijd. "Dat is het vierdubbele van een jaar eerder, wat nochtans ook geen eenvoudig jaar was voor de groep." Woestijnvis investeerde meer dan tien miljoen euro in de Hollywoodversie van The Loft - een opmerkelijk bedrag voor ons land. En dan zijn de miljoenen euro promotiekosten niet eens meegerekend. Wouter Vandenhaute, voorzitter van De Vijver Media, noemt in diezelfde krant het verhaal een zwarte bladzijde - die nu sinds een jaar omgedraaid is. Volgens hem zou de holding "min of meer" break-even draaien zonder de flop van The Loft in de Verenigde Staten. Voor dit jaar verwacht hij opnieuw winst.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


