The Maffia, verzamelplaats van freelance communicatie-, marketing- en reclametalent, kent een explosieve start. Adverteerders hengelen naar freelance expertise, beurtenkaarten gaan vlot de deur uit en reclamebureaus profiteren van de opstartfase om zich te registreren aan introductieprijzen, zo valt er te horen. Door lid te worden van ‘The Family’ hebben ze namelijk rechtstreeks toegang tot The Maffia-databank die al meer dan 160 members telt en elke week aangroeit met nieuwe profielen.
Om die groei op te vangen, voerde The Maffia binnenkamers gesprekken. Daar kwamen Marie-Sofie Gyselen en Ine Dehoperé uit voort, beiden sinds vorige week co-Fixer, naast opper-Fixer Inge Crauwels. « Met ruim 20 jaar ervaring in b2b-dienstverlening zoek ik bij The Maffia naar tailormade oplossingen voor onze klanten, » vertelt Ine Dehoperé. « Ik zorg voor structuur in de creatieve chaos. En kick op het bereiken van doelstellingen, met de glimlach. »
Haar nieuwe collega Marie-Sofie Gyselen draait al bijna 15 jaar mee in de advertising- en mediawereld: "Het contact met mensen en mensen verbinden gaf me altijd veel voldoening. Toen ik zelf lid werd van The Maffia, voelde ik al snel dat het werk als Fixer iets voor mij zou zijn. Ik trok mijn stoute schoenen (of hoge hakken?) aan en vroeg Inge of ze geen versterking nodig had. Het antwoord leest u hier. De juiste briefing matchen met de juiste freelancer, dat doe ik met veel plezier. »