The Manifest bestrijdt klopjes met Nalu

The Manifest pakte deze zomer uit met een wel heel slim trucje om werknemers en werkgevers vlak na de lunch wakker te houden. Rond 13u30 liet het bureau deze zomer radiospots rond 13u30 uitzenden om het beruchte klopje te bestrijden. De campagne liep van 1 juli tot 31 augustus op de grote nationale radiozenders. Het bureau ontwikkelde niet minder dan 44 radiospots. Alle radiospots kunnen nog via deze link beluisterd worden.
Credits
Client : MonsterEnergy/Nalu, Laura Gribomont
Création : Olivier Vozzella, Cédric Tielemans, Laurence Lising
Account : Didier Mees
Média : Radio
Studio : Switch
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]