The Manifest pakte deze zomer uit met een wel heel slim trucje om werknemers en werkgevers vlak na de lunch wakker te houden. Rond 13u30 liet het bureau deze zomer radiospots rond 13u30 uitzenden om het beruchte klopje te bestrijden. De campagne liep van 1 juli tot 31 augustus op de grote nationale radiozenders. Het bureau ontwikkelde niet minder dan 44 radiospots. Alle radiospots kunnen nog via deze link beluisterd worden.
Credits
Client : MonsterEnergy/Nalu, Laura Gribomont
Création : Olivier Vozzella, Cédric Tielemans, Laurence Lising
Account : Didier Mees
Média : Radio
Studio : Switch
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]