The Manifest heeft een nieuw budget binnengehaald: het bureau voert binnenkort al campagne voor Zipcar, een filiaal van Avis dat zich toespitst op autodelen. Zipcar stelt zo de klok rond auto's in heel onze hoofdstad ter beschikking op basis van free floating. Reserveren kan via een applicatie in iOs of Android. Op die manier is je eigen deelwagen maar twee clicks ver. De dienst profileert zich als een concurrent van Drive-now, een partnerhip tussen BMW en Sixt dat in juni van start ging en intussen in meerdere Europese steden actief is.
The Manifest voert grootschalig campagne in abribus, op de tram en met een speciale editie van Metro. Daarnaast schakelt het bureau ook hetwerk van Boomerang, banners en natuurlijk het community management van Zipcar in. Mediaplus beheert het mediabudget.
Credits
Client: ZipCar
Contact : Géraldine Michel et Bertrand Castillon
Creation : Olivier Vozzella, Cédric Tielemans, Laurence Lising
Studio : Guillaume Saintmard, Mehdi Djebali
Account : Benoit Carlens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]