De cel Be WaPP van de Waalse Overheid organiseert onder meer de Grand Nettoyage de Printemps (in 2018 110.000 inschrijvingen!) om zo Wallonië net te houden. Concreet: de ‘Ambassadeurs de la Propreté’ zetten zich vrijwillig in om een weekend lang (of op regelmatige tijdstippen) Wallonië proper te maken (en te houden). The Manifest liet nu enkele van die vrijwilligers getuigen, in hun eigen woorden. Het resultaat? Tien korte video’s, geproduceerd door The Manifest met de medewerking van Frédéric Lefèvre (regie) en Studio Cobra (geluid). Te zien op televisie (sinds 15 augustus), ondersteund door radiospots.
Credits
Client : Cellule Be WaPP: Valérie Cartiaux – Alison Lecocq – Jeanne Benoit
Agency : The Manifest
Pilot projet : Laurence Lising
Creative direction: Olivier Vozzella
Creatives : Serge Audino – Laurence Lising – Cédric Tielemans
Cutting: Guillaume Saintmard
Digital : Alexia Delhaye – Lionel Loy
Strategy : Eric Vanden Broeck
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]