The Manifest lanceert 2 minutes to explain

The Manifest, het bureau van Evelyne Cartenstadt en Eric Vanden Broeck, lanceert een speciale cel voor de creatie van videocontent.
We consumeren steeds meer videocontent, en dat was al zeker het geval tijdens de periode die we net hebben doorgemaakt. Volgens een recent onderzoek denkt 86% van de ondervraagde ondernemingen dat video een essentieel onderdeel vormt van hun communicatiestrategie. Maar tegelijk blijkt dat ongeveer 60% van hen geen of amper videocontent produceert. Storytelling, video tutorials, promofilmpjes, entertainende content, branding… video is alomtegenwoordig, maar velen weten niet hoe eraan te beginnen. Met ‘2 minutes to explain’ wil The Manifest het creëren van videocontent binnen ieders bereik brengen. Voor kleine, middelgrote en grote ondernemingen.
Met dit doel werd een multidisciplinair team opgericht van infografisten, content providers, videomakers en community managers. The Manifest staat in voor de nodige strategische ondersteuning. Ook Pierre Castin van Freeson verleent zijn steun aan dit nieuwe initiatief. ‘2 minutes to explain’ start vanaf 10 juni met een eigen website, een videopresentatie en met aanwezigheid op social media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]