The Manifest lanceert DAB+

Om de radioluisteraars uit Brussels en Wallonië te informeren over de komst van de nieuwste evolutie die DAB+ heet, bedacht The Manifest een nieuwe campagne, gerealiseerd door OUAT Prod. En die brengt een tiental Franstalige radiopresentators samen.
De televisie- en radiospots zullen worden uitgezonden via de kanalen van RMB en IP. De campagne krijgt ook een digitaal luik.
Credits:
Client: MaRadio.be
Stratégie & Création: The Manifest
Stratégie: Eric Vanden Broeck
Réseaux sociaux: Laurence Lising
Account: Alexia van der Straten
Production: OUAT
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]