The Manifest lanceert de Power Save Challenge

Het gonst al een tijdje van de geruchten over een mogelijke black-out door een gebrek aan elektriciteit deze winter. Octa +, Belgische verdeler van aardgas en elektriciteit, lanceert daarom samen met communicatiebureau The Manifest de Power Save Challenge.
De wedstrijd, die zaterdag 1 december online van start gaat, mikt op iedereen die echt actief elektriciteit wil besparen, ongeacht bij welke energieleverancier hij of zij zit. De beste tips & tricks van alle deelnemers om kostbare energie te besparen, zullen daarin worden gedeeld. Uiteindelijk selecteert een jury een grote winnaar, die een jaar gratis elektriciteit in de wacht sleept. Want net zoals het vlindereffect (een vleugelslag van een vlinder kan aan de andere kant van de planeet een tornado veroorzaken) kan ook elke bespaarde elektron aan elektriciteit een gigantisch verschil maken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]