The Manifest lanceert een nieuwe campagne voor Damiaanactie. Damiaanactie voert al jaren op alle fronten strijd tegen lepra en tuberculose, “vergeten” ziektes waarvan je gelukkig kan genezen. De kostprijs van zo’n genezing: amper 50 €! “Als je zoiets hoort, ben je tegelijk verrast en boos,” getuigt Eric Vanden Broeck van The Manifest. “Wie beseft nog dat het leven van een mens 50 euro ‘kost’, in een maatschappij waar je voor dezelfde prijs een virtueel leven koopt dat totaal onbenullig, onnodig en van korte duur is! Terwijl je met 50 euro een echt leven kan redden!” De nieuwe campagne voor Damiaanactie is gepland voor eind januari op televisie, radio en in print.
Credits
Klant: Damiaanactie, Jan Brigou, Stephane Steyt
Creatie: CD: Olivier Vozzella, Cédric Tielemans
Copy: Laurence Lising, Wim Demyttenaere
Illustraties: Guillaume Saintmard, Philippe Dewattine.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]