The Manifest lanceert vandaag een nieuwe campagne voor Damiaanactie, die het bureau in december aankondigde. Damiaanactie voert al jaren op alle fronten strijd tegen lepra en tuberculose, “vergeten” ziektes waarvan je gelukkig kan genezen. « Het idee van de campagne is om in plaats van 'levens te kopen' in virtuele spellen, een echt leven te redden met slechts enkele euro’s, » vertelt Eric Vanden Broeck, strategic & operational director bij The Manifest. De nieuwe campagne loopt op televisie, radio en in print.
Credits:
Klant: Damiaanactie, Jan Brigou, Stephane Steyt
Creatie: CD: Olivier Vozzella, Cédric Tielemans
Copy: Laurence Lising, Wim Demyttenaere
Illustraties: Guillaume Saintmard, Philippe Dewattine.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]