The Manifest lanceert vandaag een nieuwe campagne voor Damiaanactie, die het bureau in december aankondigde. Damiaanactie voert al jaren op alle fronten strijd tegen lepra en tuberculose, “vergeten” ziektes waarvan je gelukkig kan genezen. « Het idee van de campagne is om in plaats van 'levens te kopen' in virtuele spellen, een echt leven te redden met slechts enkele euro’s, » vertelt Eric Vanden Broeck, strategic & operational director bij The Manifest. De nieuwe campagne loopt op televisie, radio en in print.
Credits:
Klant: Damiaanactie, Jan Brigou, Stephane Steyt
Creatie: CD: Olivier Vozzella, Cédric Tielemans
Copy: Laurence Lising, Wim Demyttenaere
Illustraties: Guillaume Saintmard, Philippe Dewattine.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]