The Manifest lanceert vandaag een nieuwe campagne voor Damiaanactie, die het bureau in december aankondigde. Damiaanactie voert al jaren op alle fronten strijd tegen lepra en tuberculose, “vergeten” ziektes waarvan je gelukkig kan genezen. « Het idee van de campagne is om in plaats van 'levens te kopen' in virtuele spellen, een echt leven te redden met slechts enkele euro’s, » vertelt Eric Vanden Broeck, strategic & operational director bij The Manifest. De nieuwe campagne loopt op televisie, radio en in print.
Credits:
Klant: Damiaanactie, Jan Brigou, Stephane Steyt
Creatie: CD: Olivier Vozzella, Cédric Tielemans
Copy: Laurence Lising, Wim Demyttenaere
Illustraties: Guillaume Saintmard, Philippe Dewattine.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]