The Manifest sprokkelt deelnemers voor Oxfam


Sinds een aantal jaar organiseert Oxfam de Oxfam Trailwalker, een unieke uitdaging met als doel in teams van vier honderd kilometer door de Hoge Venen te wandelen in minder dan dertig uur tijd. Dat doet het goede doel om geld in te zamelen en het publiek bewust te maken van hun talrijke acties. Vanaf nu wordt er ook een groots evenement georganiseerd in Vlaanderen: de Oxfam Peacewalker, een tocht van 42 km.
Reclamebureau The Manifest heeft zich kandidaat gesteld om de promotie van deze evenementen op zich te nemen en zo Oxfam-Solidariteit een handje te helpen om zoveel mogelijk deelnemers te enthousiasmeren. Televisie- en radiozenders, bioscopen, dagbladen, tijdschriften, affiches, het web… De meeste media hebben gereageerd op de oproep van The Manifest, die ook verantwoordelijk is voor het communicatieplan van de Oxfam events. Meer info over het evenement vindt u hier.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



