The Marcom Engine en BMW Belux zetten elektrische vooruitgang in de verf

Crea / News

BMW Belux presenteert zijn nieuwe BMW i5, de eerste 100% elektrische versie van zijn BMW 5 Reeks. Deze innovatie in BMW's elektrische gamma werd gelanceerd met een campagne ontworpen door The Marcom Engine (Media.Monks, Serviceplan, Berylls) en belooft de lat hoger te leggen op het vlak van prestaties, stijl en duurzaamheid.

De mediapartners van de campagne (De Oorzaak, De Slimste Mens ter Wereld, De Auto van Morgen en Live Nation) ondersteunen de lancering van dit nieuwe model met radio-, video- en bannercampagnes die de veelzijdigheid en innovatie van de BMW i5 in de spotlight zetten. Voor de start van de campagne werd ook een poster en stand gecreëerd in terminal A van Brussels Airport

 

The Marcom Engine zorgde ook voor het produceren en creëren van een brede waaier van uitingen. Van lokale e-mails naar dealers tot - op nationaal vlak - artikels over de My BMW App, display banners, social media campagnes en nog veel meer (TVC, DOOH, diverse spots...). De campagne profiteert ook van een sterke out-of-home aanwezigheid en opvallend drukwerk, ook voor BMW-verdelers.

Tot slot maakte TME ook een handige gids die de BMW-concessies helpt bij het organiseren van hun evenement. Deze gids bevat suggesties voor locaties, drankjes, snacks, dresscode, decoratie, content voor hun communicatie, activiteiten en zelfs voor eventuele goodies.

Credits

Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls) 

Brand: BMW         
Client: BMW Group Belux

Contact : Pascale Goudvis, Sarah Heivers, Domien Arnout, Georges Pagalis, Kirsten Major

Campaign Title: BMW i5 Campaign

Account team:  Nathalie Vergught , Aymeric Wielemans, Sarah Souffriau

Producer : Arnaud Müller, Szilvia Martin-Dobo, Nicholas Gore

Design / Studio : Carolina Traicoff

Development  : Maryna Chykharieva

Digital Agency : Plan.Net

Digital Project Management:  Aymeric Wielemans
Webmaster : Sami El Nakadi

Digital Media Agency: Mediaplus

Connections Planner : Robin Gérondal

Social Media Expert : Femke van Rijt