BMW Belux presenteert zijn nieuwe BMW i5, de eerste 100% elektrische versie van zijn BMW 5 Reeks. Deze innovatie in BMW's elektrische gamma werd gelanceerd met een campagne ontworpen door The Marcom Engine (Media.Monks, Serviceplan, Berylls) en belooft de lat hoger te leggen op het vlak van prestaties, stijl en duurzaamheid.
De mediapartners van de campagne (De Oorzaak, De Slimste Mens ter Wereld, De Auto van Morgen en Live Nation) ondersteunen de lancering van dit nieuwe model met radio-, video- en bannercampagnes die de veelzijdigheid en innovatie van de BMW i5 in de spotlight zetten. Voor de start van de campagne werd ook een poster en stand gecreëerd in terminal A van Brussels Airport.
The Marcom Engine zorgde ook voor het produceren en creëren van een brede waaier van uitingen. Van lokale e-mails naar dealers tot - op nationaal vlak - artikels over de My BMW App, display banners, social media campagnes en nog veel meer (TVC, DOOH, diverse spots...). De campagne profiteert ook van een sterke out-of-home aanwezigheid en opvallend drukwerk, ook voor BMW-verdelers.
Tot slot maakte TME ook een handige gids die de BMW-concessies helpt bij het organiseren van hun evenement. Deze gids bevat suggesties voor locaties, drankjes, snacks, dresscode, decoratie, content voor hun communicatie, activiteiten en zelfs voor eventuele goodies.
Credits
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)
Brand: BMW
Client: BMW Group Belux
Contact : Pascale Goudvis, Sarah Heivers, Domien Arnout, Georges Pagalis, Kirsten Major
Campaign Title: BMW i5 Campaign
Account team: Nathalie Vergught , Aymeric Wielemans, Sarah Souffriau
Producer : Arnaud Müller, Szilvia Martin-Dobo, Nicholas Gore
Design / Studio : Carolina Traicoff
Development : Maryna Chykharieva
Digital Agency : Plan.Net
Digital Project Management: Aymeric Wielemans
Webmaster : Sami El Nakadi
Digital Media Agency: Mediaplus
Connections Planner : Robin Gérondal
Social Media Expert : Femke van Rijt