The Marcom Engine en BMW zijn klaar voor de winter

Crea / News

The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berrylls) onthult de campagne BMW Customer Support Herfst/Winter 2023. De campagne werd officieel gelanceerd op 1 oktober en belicht BMW's herfst- en winteruitrusting, zoals het Winter Wheel Pack, evenals BMW accessoires zoals dakkoffers, sneeuwkettingen, ski-/snowboarddragers en essentiële onderhoudsproducten voor de koude seizoenen.

De campagne wil automobilisten ook bewust maken van de noodzaak om over te schakelen op winterwielen voordat het seizoen begint, zodat ze in alle veiligheid kunnen rijden.

Om het succes van de campagne te garanderen, ontwikkelde The Marcom Engine een reeks middelen. Zo werd er een campagne gelanceerd op sociale media en liet BMW display banners produceren met als doel het merk maximale online zichtbaarheid te geven. Er werd ook POS-materiaal geproduceerd voor BMW partners, waaronder statische visuals, informatieve video's en posters met details over BMW-accessoires en speciale aanbiedingen. Om ervoor te zorgen dat klanten direct toegang hadden tot de informatie die ze zochten, ontwierp en ontwikkelde The Marcom Engine speciale campagnewebsites voor zowel België als Luxemburg.

Credits

Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls) 

Brand: BMW 

Client: BMW Group Belux 

Contact: Mireille Vanhoecke, Laetitia Thonar 

Campaign Title: BMW Customer Support Autumn Winter 2023 Campaign 

Account team: Nathalie Vergught, Davy Couscouras, Zoë Windmeulen, Sarah Souffriau

Creative Leader/Art Director/Copywriter: An Rietjens, Bruno Hansen, Stephen Walckiers, Jean-Luc Soillie 

Design/Studio: Benjamin Gaspart, Denis Roumegoux 

Motion Designer: Bert Landeloos 

Digital Agency : Plan.Net 

Digital Project Management: Alexander Strobbe 

Webmaster : Sami El Nakadi 

Digital Media Agency: Mediaplus 

Connections Planner : Femke van Rijt, Robin Gérondal 

Social Media Expert : Femke van Rijt