The Marcom Engine en BMW zijn klaar voor de winter
The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berrylls) onthult de campagne BMW Customer Support Herfst/Winter 2023. De campagne werd officieel gelanceerd op 1 oktober en belicht BMW's herfst- en winteruitrusting, zoals het Winter Wheel Pack, evenals BMW accessoires zoals dakkoffers, sneeuwkettingen, ski-/snowboarddragers en essentiële onderhoudsproducten voor de koude seizoenen.
De campagne wil automobilisten ook bewust maken van de noodzaak om over te schakelen op winterwielen voordat het seizoen begint, zodat ze in alle veiligheid kunnen rijden.
Om het succes van de campagne te garanderen, ontwikkelde The Marcom Engine een reeks middelen. Zo werd er een campagne gelanceerd op sociale media en liet BMW display banners produceren met als doel het merk maximale online zichtbaarheid te geven. Er werd ook POS-materiaal geproduceerd voor BMW partners, waaronder statische visuals, informatieve video's en posters met details over BMW-accessoires en speciale aanbiedingen. Om ervoor te zorgen dat klanten direct toegang hadden tot de informatie die ze zochten, ontwierp en ontwikkelde The Marcom Engine speciale campagnewebsites voor zowel België als Luxemburg.
Credits
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)
Brand: BMW
Client: BMW Group Belux
Contact: Mireille Vanhoecke, Laetitia Thonar
Campaign Title: BMW Customer Support Autumn Winter 2023 Campaign
Account team: Nathalie Vergught, Davy Couscouras, Zoë Windmeulen, Sarah Souffriau
Creative Leader/Art Director/Copywriter: An Rietjens, Bruno Hansen, Stephen Walckiers, Jean-Luc Soillie
Design/Studio: Benjamin Gaspart, Denis Roumegoux
Motion Designer: Bert Landeloos
Digital Agency : Plan.Net
Digital Project Management: Alexander Strobbe
Webmaster : Sami El Nakadi
Digital Media Agency: Mediaplus
Connections Planner : Femke van Rijt, Robin Gérondal
Social Media Expert : Femke van Rijt