The Marcom Engine, de alliantie tussen Serviceplan Group, Media.Monks en Berylls, heeft een campagne opgezet voor BMW Belux. Die campagne moet klanten warmmaken voor de BMW Salondeals die op 1 december van start zijn gegaan.
De saloncondities zijn dit jaar in de eerste plaats te ontdekken bij alle BMW Verdelers. Speciaal voor de gelegenheid zullen de dealers in januari meerdere zondagen open zijn. En het loont de moeite: er zullen uitzonderlijke promoties zijn op zo goed als het volledige gamma, van de BMW 1 Reeks over de BMW iX1 tot de BMW i4.
De saloncondities gelden voor zowel particulieren als bedrijven. Er is voor ieder wat wils, zoals blijkt uit de tagline van de campagne: "KOM UW RIJPLEZIER KIEZEN. Ontdek de BMW Salondeals." Ook op BMW-accessoires en -services gelden trouwens interessante kortingen.
De campagne is uitgerold via verschillende touchpoints, waaronder de webite, e-mailings, (D)OOH, radiospots, printadvertenties, dealeradvertenties (POS en raamstickers), paid media campagne en sociale media.
Credits
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)
Brand: BMW
Client: BMW Group Belux
Contact : Pascale Goudvis, Manon Speleers, Sarah Heivers, Anne-Katrien van Pottelberge, Georges Pagalis, Kirsten Major, Alice Verbeke, Mireille Vanhoecke, Laetitia Thonar, Anne Renaux.
Campaign Title: BMW SALON
Account team: Nathalie Vergught , Aymeric Wielemans, Sarah Souffriau, Davy Couscouras, Zoë Windmeulen
Producer : Talitha Wouters
Design / Studio : Carolina Traicoff
Development : Nicholas Gore, Yevhenii Kuzmin
Digital Agency : Plan.Net
Digital Project Management: Aymeric Wielemans
Webmaster : Sami El Nakadi, Gurvinder Kaur
Digital Media Agency: Mediaplus
Connections Planner : Robin Gérondal
Social Media Expert : Femke van Rijt
Radio Production Company: Bubbles Sound
Post-Producer: Thomas Resimont