The Marcom Engine vertrouwt op instinct en volgt verstand voor BMW Premium Selection

Crea / News

BMW Premium Selection is het tweedehandsaanbod bij de officiële BMW-dealers. Om het BMW Premium Selection-label te behalen moet een tweedehandswagen slagen voor uitgebreide visuele en technische controles uitgevoerd door BMW-specialisten. Zo wordt een premiumkwaliteit en absolute veiligheid gegarandeerd. BMW Premium Selection tweedehandswagens komen bovendien met een uitgebreide garantie en dienstverlening. Om al deze voordelen in de verf te zetten ontwikkelde The Marcom Engine (Serviceplan, Media.monks, Berylls) een campagne met de lijn ‘Vertrouw uw instinct, volg uw verstand’. Met zijn talloze voordelen is een wagen met het Premium Selection-label namelijk zowel gevoelsmatig als rationeel de evidente keuze.

De campagne loopt momenteel op digitale en social kanalen, op de radio en in de dealerships zelf.

Credits

Client: BMW Group Belux

Contacts: Pascale Goudvis, Alice Verbeke, Domien Arnout, Kirsten Major, Georges Pagalis

Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)

Accounts Team: Nick Van Calck, Nathalie Vergught

Strategy: Dimitrios Lemonias

Creative Leader: An Rietjens

Art Direction: Thierry Wiebking

Copywriting: Han Van den Hoof, Nathalie Strybos

Designer/DTP: Denis Roumegoux, Paul Follezou

Motion Graphic Designer: Bert Landeloos

Radio Production Company: Bubbles Sound

Post Producer: Thomas Resimont

Digital Agency: Plan.Net (Serviceplan Group)

Project Manager: Aymeric Wielemans

Web Content Manager : Sami El Nakadi 

Webmaster: Philippe Herman

Digital Media Agency: Mediaplus (Serviceplan Group)

Connections Planner : Manon De Munck, Robin Gérondal

Programmatic & Data Agency : Mediascale (Serviceplan Group)

CRM Project Manager: Laurent Samain

Offline media Agency: Initiative