Het interne marcomteam VTM Creative lanceerde afgelopen weken de campagne voor het derde seizoen van The Masked Singer. Met veel show kwamen de gemaskerde sterren Vlaanderen binnen. Op televisie, op de cover van magazines, op een exclusieve influencer party, in een gigantische billboard. You name it... De pakken overheersen het showbizznieuws nog voor het programma start.
Zo ongeduldig als de kijkers waren om snel terug te beginnen speuren, zo ongeduldig was ook het VTM Creative-team om het derde seizoen van The Masked Singer te mogen aankondigen.
De uitdaging? Het grootste programma van Vlaanderen nog grootser maken dan de afgelopen jaren. Het team maakte daarvoor dankbaar gebruik van de populariteit van de pakken. Mispoes, Konijn, Ridder werden afgelopen seizoenen grote celebrities. De pakken van seizoen drie mochten al voor de start van de show als grote sterren Vlaanderen binnenkomen. Ze verstopten zich niet meer, maar eisten meteen de aandacht op.
Begin januari werd een eerste teaservideo losgelaten op het publiek, waarin de kijker alvast een glimp kon opvangen van de Masked Singers die toekomen aan hun ‘Masked Mansion’. Ook in OOH en magazines valt er hier en daar wat te ontdekken. Maar de kijker maakt pas helemaal kennis met de gemaskerde sterren wanneer de beelden van hun eerste feestje de buitenwereld ingestuurd worden.
Een heel aantal van de Masked Singers doken pas later onverwacht op. Kosmos krijgt een gigantische billboard en lichtshow in Vlaanderens grootste shopping straat. Op een exclusief influencer feestje in Antwerpen, gehost door Soaperstar, ontdekken de gasten Groot Licht en Champignon. En mummie lanceert haar eerste (audio!) single op alle nationale radiozenders tegelijk, persoonlijk geleverd door haar bodyguards! De reveal van het laatste pak werd voorbehouden aan de kijkers zelf, die al een sneak peak van haar kunnen ontdekken. Ze hebben het pak gezien én gehoord, maar kunnen het alleen maar doorvertellen.
Het nieuwe seizoen van The Masked Singer gaat op vrijdag 3 februari van start op VTM.
https://www.youtube.com/watch?v=i-zpzUPnRsc
Credits
Client: VTM Creative
Client contact: Tina Put, Dorien Claes
Creatives:
Video: Walter Hilhorst, Ruben Debusschere, Arne Demulder, Josefien Ryckeboer, Laura Verbeke
Digitaal: Tim Hautekiet, Shanah Camerlynck, Frederik El Masri
Foto: Winny Man, Katty Houtmeyers
Project management: Tina Put
Productie: Eva Peleman
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]