Het laatste nummer van het jaar 2017 is uit. Alle abonnees hebben hem in de brievenbus ontvangen en ook de gasten van de UBA Xmas Lunch keerden naar huis met hun exemplaar. Kortom, de kleine Belgische communicatiewereld heeft een PUB in handen die ditmaal belang hecht aan millennials. U kunt het magazine natuurlijk ook online lezen! Maar van wie is het ontwerp van de cover? Voor dit nummer koos PUB voor een samenwerking met de Finse studente Oona Sainio van CAD, die eraan werkte onder leiding van Jack en Laurent Durieux. Op onderstaande foto poseert ze samen met Jack Durieux, en ze zijn trots op het resultaat!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]