The One Show: Publicis Groupe Benelux, Accenture Song en Happiness pakken prijzen
Na de tweede jureringsronde bleven er nog drie Belgische bureaus in de running voor een Gold, Silver of Bronze Pencil of Merit Award van The One Show.
Happiness deed dat met drie campagnes: het veelbekroonde ‘Reduce the Ride’, ‘Placeb’eau’ en ‘Sobercoins’. Publicis Groupe Benelux maakte vijfmaal kans op een prijs met twee campagnes: ‘The Unforgettable 2 Minutes’ en ‘WikiTruth’. Accenture Song maakte tweemaal kans met ‘Axela’, zijn internationale radiocampagne voor de National Aphasia Association.
The Unforgettable 2 Minutes pakt een Gold Pencil in de categorie Broadcast - Series én een Bronze Pencil in de categorie Experiential Radio & Audio. De campagne is een samenwerking tussen Publicis Groupe Benelux / Amsterdam +
Publicis Groupe Benelux / Brussels.
Axela pakt een Silver Pencil in de categorie Craft - Voice Direction. De campagne is een samenwerking tussen Accenture Song Belux / Leuven + Eardrum / Sydney + National Aphasia Association / Brussels + La Vita Studio & Radio Air Force / Brussels.
WikiTruth pakt een Bronze Pencil in de categorie Online Community Platform - Use of Existing Platform. De campagne is een samenwerking tussen Publicis Groupe Benelux / Amsterdam +
Publicis Groupe Benelux / Brussels.
De andere campagnes kregen alle een Merit Award.
Nog eens alle Belgische finaleplaatsen op een rij:
Belgium |
Happiness / an FCB alliance / Brussels |
Reduce the Ride |
D'Ieteren / Husk |
Creative Effectiveness |
Single Region or Market - CSR |
Europe |
OS-15554 |
Belgium |
Happiness / an FCB alliance / Brussels |
Placeb'eau |
SPA |
Experiential & Immersive |
Physical Products |
Europe |
OS-21497 |
Belgium |
Happiness / an FCB alliance / Brussels |
Placeb'eau |
SPA |
Health & Wellness |
Promotional Items |
Europe |
OS-21491 |
Belgium |
Happiness / an FCB alliance / Brussels |
Sobercoins |
City of Balen |
Health & Wellness |
Public Relations |
Europe |
OS-23092 |
Belgium |
Happiness / an FCB alliance / Brussels |
Reduce the Ride |
D'Ieteren / Husk |
Health & Wellness |
Public Relations |
Europe |
OS-15380 |
Belgium, Australia |
Accenture Song Belux / Leuven + Eardrum / Sydney + National Aphasia Association / Brussels + La Vita Studio & Radio Air Force / Brussels |
Axela |
National Aphasia Association |
Radio & Audio |
Craft - Voice Direction |
Europe, Asia Pacific |
OS-12933 |
Belgium, Australia |
Accenture Song Belux / Leuven + Afasie vzw / Kontich + La Vita Studio's / Brussels + Eardrum / Sydney |
Axela |
National Aphasia Association |
Radio & Audio |
Broadcast - Single |
Europe, Asia Pacific |
OS-12931 |
Netherlands | Publicis Groupe Benelux / Amsterdam + Public Audio / Amsterdam + Cake Film & Photography / Amsterdam | The Unforgettable 2 Minutes | Nationaal Comité 4 & 5 mei | Experiential & Immersive | Experiential Audio | Europe | OS-10778 |
Netherlands | Publicis Groupe Benelux / Amsterdam | WikiTruth | Ukrainian Witness | Interactive, Online & Mobile | Online Community Platform - Use of Existing Platform | Europe | OS-16690 |
Netherlands | Publicis Groupe Benelux / Amsterdam | WikiTruth | Ukrainian Witness | Public Relations | Community Building | Europe | OS-16689 |
Netherlands | Publicis Groupe Benelux / Amsterdam + Public Audio / Amsterdam + Cake Film & Photography / Amsterdam | The Unforgettable 2 Minutes | Nationaal Comité 4 & 5 mei | Radio & Audio | Broadcast - Series | Europe | OS-10779 |
Netherlands | Publicis Groupe Benelux / Amsterdam + Public Audio / Amsterdam + Cake Film & Photography / Amsterdam | The Unforgettable 2 Minutes | Nationaal Comité 4 & 5 mei | Radio & Audio | Experiential Radio & Audio | Europe | OS-10776 |
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]