The Oval Office benoemt Tom Kesteloot tot client director live

News / People

Het experience-driven communicatiebureau The Oval Office haalt met Tom Kesteloot een talentvolle en gepassioneerde event specialist in huis. Als nieuwe client director live wordt hij verantwoordelijk voor alle event- en brand activation projecten. Samen met production director Sanne Augusteyns zal hij instaan voor het creëren van creatieve, impactvolle experiences. Kesteloot kan al terugblikken op een indrukwekkende carrière als eventprofessional bij onder meer MeetMarcel en We make you happy

Met de komst van Tom Kesteloot wil The Oval Office zijn plaats als toonaangevende speler op het gebied van creatie en productie van live experiences versterken en inzetten op nieuwe opportuniteiten voor zowel bestaande als nieuwe klanten. The Oval Office creëert experiences voor onder meer BMW, Deloitte, Actiris, Delhaize, Nintendo, SD Worx, VITO en Proximus.

“Al vanaf ons eerste gesprek met Tom was er een goede klik. Zijn enthousiasme, gekoppeld aan zijn jarenlange live ervaring en neus voor sterke concepten deed ons niet lang twijfelen. Met Tom halen we een top talent in huis dat samen met onze (toekomstige) klanten mooie zaken zal realiseren. We zijn dan ook erg blij dat hij ons team komt vervoegen,” zegt managing director Jeroen Rigole.

Tom Kesteloot organiseerde al dynamische open-air parties toen hij nog archeologie studeerde aan de Universiteit Gent. Daar groeide het besef dat een sterk idee in combinatie met hard werk een succesformule is om mensen een onvergetelijk moment te laten beleven. Na zijn studies richtte hij Kerk op, een creatieve pop-up hub voor jonge talenten op een verlaten fabriekssite in Gent. 

Na Kerk ging hij met zijn ontluikende passie voor events aan de slag bij MeetMarcel en daaropvolgend We make you happy. Door de jaren heen kreeg hij de kans deel uit te maken van indrukwekkende live events, voor een resem aan A-brands, in binnen- en buitenland.

Dat hij nu voor The Oval Office kiest is dan ook geen toeval: “Het bureau heeft een ijzersterke reputatie, een poel van creatieve en strategische talenten en een mooie klantenportefeuille. Ik kijk ernaar uit om samen met de verschillende in-house expertises multidimensionale evenementen op te zetten die grenzen zullen verleggen binnen de sector,” klinkt het bij Kesteloot.

Als client director live zal Tom Kesteloot eveneens deel uitmaken van het Belgische leadershipteam. Zo zal hij de toekomst van het bureau verder mee vormgeven.