The Oval Office en Volkswagen stellen festivalgangers op de proef

Tijdens de festivalzomer parkeerde The Oval Office de nieuwe Volkswagen T-Cross op Pukkelpop en Francofolies. Om de SUV in de kijker te zetten en tegelijk leads te genereren, werkte het bureau een reeks challenges uit die de veelzijdigheid van de festivalbezoekers op de proef stelden.
De deelnemers haalden ook hun beste dansmoves boven en kregen direct een flitsend filmpje toegestuurd om op hun eigen kanalen te posten. Op deze manier werden meer dan 2.700 e-mailadressen verzameld. Na hun krachtprestatie werden de veelzijdige festivalgangers beloond met een kleurrijke bandana, een echte eyecatcher op het festivalterrein. The Oval Office werkte de activaties uit van concept tot opbouw van de stand en voorzag via de collega’s van The People de geknipte promoboys en -girls.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]