Tijdens de festivalzomer parkeerde The Oval Office de nieuwe Volkswagen T-Cross op Pukkelpop en Francofolies. Om de SUV in de kijker te zetten en tegelijk leads te genereren, werkte het bureau een reeks challenges uit die de veelzijdigheid van de festivalbezoekers op de proef stelden.
De deelnemers haalden ook hun beste dansmoves boven en kregen direct een flitsend filmpje toegestuurd om op hun eigen kanalen te posten. Op deze manier werden meer dan 2.700 e-mailadressen verzameld. Na hun krachtprestatie werden de veelzijdige festivalgangers beloond met een kleurrijke bandana, een echte eyecatcher op het festivalterrein. The Oval Office werkte de activaties uit van concept tot opbouw van de stand en voorzag via de collega’s van The People de geknipte promoboys en -girls.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]