Tijdens de festivalzomer parkeerde The Oval Office de nieuwe Volkswagen T-Cross op Pukkelpop en Francofolies. Om de SUV in de kijker te zetten en tegelijk leads te genereren, werkte het bureau een reeks challenges uit die de veelzijdigheid van de festivalbezoekers op de proef stelden.
De deelnemers haalden ook hun beste dansmoves boven en kregen direct een flitsend filmpje toegestuurd om op hun eigen kanalen te posten. Op deze manier werden meer dan 2.700 e-mailadressen verzameld. Na hun krachtprestatie werden de veelzijdige festivalgangers beloond met een kleurrijke bandana, een echte eyecatcher op het festivalterrein. The Oval Office werkte de activaties uit van concept tot opbouw van de stand en voorzag via de collega’s van The People de geknipte promoboys en -girls.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]