BNP Paribas Fortis koos The Oval Office voor de creatie en uitwerking van een interne communicatiecampagne. De campagne rond klantgericht denken en doen werd gelanceerd naar aanleiding van International Thank You Day op 11 januari en verliep in twee fases. Op 10 januari werden de maar liefst 17.000 medewerkers van de bank door de directie bedankt voor hun inzet en enthousiasme. Een reeks live belevingen ondersteund door digitale en video communicatie hebben deze Thankathon vorm gegeven.
Op 11 januari was het de beurt aan de klanten. De hele dag lang bedankte de bank hen met een top topical televisiespot, gecreëerd door Publicis, en via zo'n 42.000 persoonlijke telefoontjes. The Oval Office zette een roadshow op langs 63 kantoren in het hele land, waarbij klanten werden verrast met een hapje en drankje aan één van de 20 food trucks. In de komende maanden wordt de campagne verder opgebouwd. Storytelling op basis van authentieke getuigenissen van medewerkers en klanten staat hierbij centraal. Eerder werkte het bureau al - brand experiences uit voor Hello4You, de jongerenrekening van BNP Paribas Fortis.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]