The Oval Office laat festivalgangers NMBS beleven

NMBS zet deze zomer extra treinen in naar de grote festivals. Eén trein werd zelfs volledig omgevormd tot festivaltrein met een opvallende look aan de buitenkant en een live beleving voor de festivalgangers binnenin de trein. Na een eerste succesvolle samenwerking tijdens de kerstperiode deed de NMBS hiervoor opnieuw een beroep op The Oval Office.
De festivaltrein hield al halt in Graspop en Rock Werchter. Later deze zomer volgen ook nog Dour, de beide weekends van Tomorrowland en Pukkelpop. The Oval Office laat telkens een team van hair & make-up artiesten, een reporter en animator meereizen, die de jongeren een unieke festivallook geven. De laatste finishing touch, in de stijl eigen aan het festival. Bij aankomst in het station staat een legertje helping hands klaar om de festivalgangers te helpen bij het uitladen en vervoeren van hun bagage naar de uitgang of de shuttle bus naar de het festivalterrein. The Oval Office bedacht het concept voor de beleving en voert samen met de collega’s van The People het team van stylisten en brand ambassadors aan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]