The Oval Office laat zich rondrijden in BMW 7


The Oval Office lanceerde de nieuwe BMW 7-reeks voor een select publiek van 1.560 (potentiële) klanten en concessiehouders uit België en het Groothertogdom Luxemburg. Op verschillende exclusieve locaties konden de gasten de wagen in avant-première ontdekken en werden ze ondergedompeld in een luxueuze BMW-merkbeleving. Tussen 15 mei en 11 juni organiseerde het live communication-bureau in samenwerking met Serviceplan, het communicatiebureau van BMW voor België, 14 lanceringsevents. Deze vonden plaats op vijf privé-eigendommen die normaal verborgen blijven voor de buitenwereld, met onder meer een wijndomein in Schengen, een modernistische villa in Sint-Genesius-Rode en een kasteel in Schilde. Na de ontvangst van de gasten onthulde de CEO van BMW Group Belux, Jean-Philippe Parain, de nieuwe BMW 7 Reeks in avant-première. Daarna was er ruim de tijd om design, interieur en technische hoogstandjes van de wagen te ontdekken en te genieten van een walking dinner dat was samengesteld door sterrenchefs. Ook de omkadering van het event straalde BMW uit, met decoraties van bloemenkunstenaar Daniël Ost en muziek die Dirk Brossé specifiek voor het event componeerde.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]