The Oval Office lanceert Lineas met 'force'



De primeur van de nieuwe naam ging naar de eigen medewerkers. Voor hen organiseerde The Oval Office een avant-première die op precies hetzelfde moment in drie verschillende cinemazalen in Namen, Antwerpen en Gent plaatsvond. Na een krachtige haka werd elke zaal door een ander lid van de directie toegesproken. Via livestreaming konden ze in Gent ook volgen wat er in Antwerpen en Namen gebeurde, en omgekeerd.
Een week later liet The Oval Office ook de pers, klanten en partners het nieuwe merk Lineas beleven, in de Proximus Lounge in Brussel. Het bureau verzorgde voor elk van deze evenementen het volledige communicatietraject, de (video)content voor de presentaties, een 3D-animatie voor de onthulling van het logo en een foto-activatie. Afsluitend organiseerde The Oval Office ook nog een personeelsfeest in het force-thema.
Sluitstuk van de campagne was de aanwezigheid van Lineas op Transport Logistic in München, waar Lineas zich voorstelde aan de internationale logistieke sector. Om het merk tot leven te brengen ontwierp het bureau een totale merkbeleving bestaande uit een nieuwe stand, live activaties en een reeks communicatietools.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]