

De primeur van de nieuwe naam ging naar de eigen medewerkers. Voor hen organiseerde The Oval Office een avant-première die op precies hetzelfde moment in drie verschillende cinemazalen in Namen, Antwerpen en Gent plaatsvond. Na een krachtige haka werd elke zaal door een ander lid van de directie toegesproken. Via livestreaming konden ze in Gent ook volgen wat er in Antwerpen en Namen gebeurde, en omgekeerd.
Een week later liet The Oval Office ook de pers, klanten en partners het nieuwe merk Lineas beleven, in de Proximus Lounge in Brussel. Het bureau verzorgde voor elk van deze evenementen het volledige communicatietraject, de (video)content voor de presentaties, een 3D-animatie voor de onthulling van het logo en een foto-activatie. Afsluitend organiseerde The Oval Office ook nog een personeelsfeest in het force-thema.
Sluitstuk van de campagne was de aanwezigheid van Lineas op Transport Logistic in München, waar Lineas zich voorstelde aan de internationale logistieke sector. Om het merk tot leven te brengen ontwierp het bureau een totale merkbeleving bestaande uit een nieuwe stand, live activaties en een reeks communicatietools.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]