The Oval Office maakt CEUSTERS klaar voor internationale markt

Crea / News

2980_Y19_Ceusters_Advertentie_A4_02Live communicatiebureau The Oval Office heeft de volledige rebranding van vastgoedgroep CEUSTERS verzorgd. Met een nieuwe uitvalsbasis in Amsterdam en het samengaan tussen Group Hugo Ceusters-SCMS en Devimo Consult was er nood aan een vernieuwde merkidentiteit met een internationale uitstraling.

“De laatste paar jaren werden we geconfronteerd met klanten die een foute perceptie hadden of niet meer begrepen welke diensten we precies aanbieden,” vertelt CEO Ingrid CeustersHet nieuwe merk CEUSTERS sluit naadloos aan bij onze strategie om als toonaangevende vastgoedexpert internationale klanten een echte meerwaarde te bieden op vlak van real estate consultancy en property management.”

KnipselThe Oval Office bedacht de nieuwe baseline, aansluitend bij de missie van CEUSTERS om meerwaarde te creëren voor z'n stakeholders: “creating value for real estate”. Voor het logo koos het team van The Oval Office voor een frissere toets van het reeds herkenbare geel. Van het zwart werd afgestapt. De nieuwe kleur blauw moet zorgen voor extra cachet en een professionele, internationale uitstraling, terwijl de rechte hoeken en de onderlijnde C de expertise willen onderstrepen.

Het bureau creëerde ook een gedetailleerde huisstijlgids en tal van afgeleiden, zoals templates voor presentaties, administratieve documenten, social mediaberichten, advertenties en de cover van het CEUSTERS magazine. De rebranding werd deze week gelanceerd bij de start van vastgoedbeurs MIPIM in Cannes.