Live communicatiebureau The Oval Office heeft de volledige rebranding van vastgoedgroep CEUSTERS verzorgd. Met een nieuwe uitvalsbasis in Amsterdam en het samengaan tussen Group Hugo Ceusters-SCMS en Devimo Consult was er nood aan een vernieuwde merkidentiteit met een internationale uitstraling.
“De laatste paar jaren werden we geconfronteerd met klanten die een foute perceptie hadden of niet meer begrepen welke diensten we precies aanbieden,” vertelt CEO Ingrid Ceusters. “Het nieuwe merk CEUSTERS sluit naadloos aan bij onze strategie om als toonaangevende vastgoedexpert internationale klanten een echte meerwaarde te bieden op vlak van real estate consultancy en property management.”
The Oval Office bedacht de nieuwe baseline, aansluitend bij de missie van CEUSTERS om meerwaarde te creëren voor z'n stakeholders: “creating value for real estate”. Voor het logo koos het team van The Oval Office voor een frissere toets van het reeds herkenbare geel. Van het zwart werd afgestapt. De nieuwe kleur blauw moet zorgen voor extra cachet en een professionele, internationale uitstraling, terwijl de rechte hoeken en de onderlijnde C de expertise willen onderstrepen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]