Het vijfde windmolenpark in de Belgische Noordzee is deze zomer elektriciteit beginnen te produceren. Hiermee is de kaap van stroomproductie voor 1 miljoen gezinnen overschreden. Om deze belangrijke mijlpaal te vieren en in de kijker te zetten, organiseerde The Oval Office voor het Belgian Offshore Platform een live communication beleving op het strand van Oostende: 15.000 papieren windmolentjes vormden samen het cijfer 1.000.000 en brachten offshore windenergie – die ver weg op zee geproduceerd wordt – voor een keer tot vlakbij de consument.
Daarnaast zijn ook via een wedstrijd op www.windenergieopzee.be plaatsen voor de boottochten te winnen. De quiz en de webpagina zijn ontworpen en ontwikkeld door The Oval Office. Het bureau staat ook in voor de strategie en de uitvoering van de social advertising campagne om de wedstrijd te promoten. En ook de boottochten in september zullen door de live + communication teams van The Oval Office in goede banen geleid worden.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




