The Oval Office sensibiliseert Belgen over risico's


De eerste campagne betreft Seveso-installaties en loopt sinds half november tot eind 2016. Een Seveso bedrijf produceert, verwerkt of slaat gevaarlijke stoffen op, en zo zijn er een aantal in elke provincie. In deze eerste fase ligt de focus op het informeren van de burger over de aanwezigheid van een Seveso installatie in zijn buurt en het herkennen van het alarmsignaal. Met affiches die in elke provincie worden verspreid via de lokale overheden worden mensen persoonlijk aangesproken en getest op hun kennis hierover. Elk gezin ontvangt ook een handige checklist/deurhanger om tips te delen met familie en vrienden.
Daarnaast loopt een online campagne waarbij via Facebook en YouTube opnieuw per provincie een video wordt verspreid met dezelfde boodschap. De eerste resultaten van de online campagne zijn veelbelovend en tonen alvast aan dat de burger heel nieuwsgierig is naar de informatie over risicopreventie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]