The Oval Office versterkt live en loyalty team

News / People

The Oval Office beleeft drukke dagen. Sinds het Overlegcomité in maart de organisatie van evenementen opnieuw heeft toegelaten, zoeken veel bedrijven verbinding met hun klanten en medewerkers via live belevingen. Voor bestaande en nieuwe klanten verzorgden de live teams van The Oval Office meer dan 50 live en digitale experiences tijdens de afgelopen 4 maanden. Zeven nieuwe officers kwamen in die periode de live en loyalty teams versterken.

Albrecht Cherlet is project manager live experiences in het team van client director Serge Deben en werkt voornamelijk voor merken als Spadel, Veolia, Nintendo en Proximus. Voordien werkte hij als project manager R&D bij Be Food! en project manager corporate teambuilding events bij V-Formation. Hij startte zijn loopbaan als F&B and events assistant manager in The Royal Sydney Golf Club (Australië).

Ook Camille Ooghe startte als project manager live experiences in het team van Serge Deben. Ze leidt de vele B2B en B2E live belevingen voor Deloitte in goede banen. Ze werkte voordien als event & project coordinator bij d-Side Group.

Isis Smets werkt als project manager live experiences in het team van Dries Mahieu op klanten als UGent, Knauf, Delhaize en Yuzzu. Voordien was ze 2,5 jaar event planner bij Markant vzw waar ze onder meer verantwoordelijk was voor de organisatie van de WOMED Award.

Skenhesie Muanza Dolomingo komt van Bolero (KBC Group) waar ze de afgelopen 5 jaar event manager was. Bij The Oval Office is ze als project manager live experiences actief in het team van client director Dries Mahieu en creëert ze live en virtuele belevingen voor onder andere Umicore, Google en SD Worx.

Kevin Coenen is als junior project manager gestart in het team van Dries Mahieu. Voorheen was hij project assistant bij VO Event. Hij werkt events uit voor BNP Paribas Fortis, Google en Actiris uit.

Pieter Spillemaeckers startte als senior project manager live experiences in het team van client director Annick Nees. Hij staat in voor de creatie en productie van live experiences voor BMW, KBC Group en VITO. Voordien was hij drie jaar actief bij Brewery of Ideas dat gespecialiseerd is in de organisatie van ​ ICT-conferenties. Tussen 2012 en 2019 voerde hij sales en event management opdrachten uit voor onder meer Ultimate Services, Fidea, FCR Media en Event Market

Vincent Claes neemt als account manager loyalty communication de leiding van het team project managers die de loyalty programma’s van BMW, BMW Pure Emotions en M League managen. Jaarlijks organiseert het team een 150-tal live belevingen voor de klanten van BMW België en Luxemburg. Hij komt van Sportoase waar hij manager was van het centrum Groot Schijn. Tussen 2018 en 2021 werkte hij als event manager voor Golazo.