Om haar 15de verjaardag te vieren daagde de KMO-afdeling van SD Worx live communication bureau The Oval Office uit een brand experience te bedenken die de bedrijfswaarde van proximiteit tussen klanten en medewerkers extra in de kijker zou zetten. De live- en communicatieteams van het bureau kwamen met het idee om de klanten uit te nodigen voor een exclusief verrassingsoptreden maar deze keer niet in een grote concertzaal, maar… in de huiskamers van de medewerkers zelf!
Na een eerste communicatiefase waarbij een honderdtal medewerkers bereid gevonden werden om hun huiskamer open te stellen, werden klanten uitgenodigd op één van de Intimate Concerts. In een mum van tijd meldden meer dan 1.600 klanten zich. Op vrijdagavond 12 oktober werden er dus in heel België niet minder dan 81 huiskamerconcerten georganiseerd met optredens van onder anderen Flip Kowlier, Guy Swinnen, Blanche, Sioen, Tom Kestens, Alice on the Roof, Jean Bosco Safari en Roscoe.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]