Om haar 15de verjaardag te vieren daagde de KMO-afdeling van SD Worx live communication bureau The Oval Office uit een brand experience te bedenken die de bedrijfswaarde van proximiteit tussen klanten en medewerkers extra in de kijker zou zetten. De live- en communicatieteams van het bureau kwamen met het idee om de klanten uit te nodigen voor een exclusief verrassingsoptreden maar deze keer niet in een grote concertzaal, maar… in de huiskamers van de medewerkers zelf!
Na een eerste communicatiefase waarbij een honderdtal medewerkers bereid gevonden werden om hun huiskamer open te stellen, werden klanten uitgenodigd op één van de Intimate Concerts. In een mum van tijd meldden meer dan 1.600 klanten zich. Op vrijdagavond 12 oktober werden er dus in heel België niet minder dan 81 huiskamerconcerten georganiseerd met optredens van onder anderen Flip Kowlier, Guy Swinnen, Blanche, Sioen, Tom Kestens, Alice on the Roof, Jean Bosco Safari en Roscoe.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]