Om haar 15de verjaardag te vieren daagde de KMO-afdeling van SD Worx live communication bureau The Oval Office uit een brand experience te bedenken die de bedrijfswaarde van proximiteit tussen klanten en medewerkers extra in de kijker zou zetten. De live- en communicatieteams van het bureau kwamen met het idee om de klanten uit te nodigen voor een exclusief verrassingsoptreden maar deze keer niet in een grote concertzaal, maar… in de huiskamers van de medewerkers zelf!
Na een eerste communicatiefase waarbij een honderdtal medewerkers bereid gevonden werden om hun huiskamer open te stellen, werden klanten uitgenodigd op één van de Intimate Concerts. In een mum van tijd meldden meer dan 1.600 klanten zich. Op vrijdagavond 12 oktober werden er dus in heel België niet minder dan 81 huiskamerconcerten georganiseerd met optredens van onder anderen Flip Kowlier, Guy Swinnen, Blanche, Sioen, Tom Kestens, Alice on the Roof, Jean Bosco Safari en Roscoe.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]