The Pool lanceert nieuwe website

Media / News

The Pool lanceerde een nieuwe website. Hiermee hoopt de crossmediale cel van Mediahuis Advertising, SBS Belgium, Roularta Media Group en IP Radio NL adverteerders en agency's nog beter te informeren over de werkwijze en het aanbod.

The Pool, de crossmedia-cel van Mediahuis Advertising en SBS Belgium breidde begin dit jaar uit. Naast de mediamix van beide uitgevers (tv, online, video, kranten, magazines, …) maken ook Roularta Media Group en IP Radio (voor Nostalgie VL en NRJ VL) en sinds begin 2019 deel uit van het crossmediale aanbod van The Pool. The Pool versterkte hiermee zijn positie in de Belgische advertentiemarkt. Tegelijkertijd versterkte Katrien Willems het team als crossmedia ambassador.

The Pool heeft zich de voorbije maanden geconcentreerd op haar positionering, branding en vooral het ontwikkelen van crossmediale campagnes door de kracht van de deelnemende mediakanalen via een ideale kruisbestuiving. Een nieuwe, uitgebreide website, ontwikkeld door het creative agency viaVictor, mocht hierin niet ontbreken. Marc Vroonen, crossmedia expert The Pool: “We zijn erg blij om onze nieuwe website www.thepool.be voor te stellen. Onze nieuwe webstek geeft een duidelijk en eenvoudig overzicht van onze mogelijkheden, onze werkwijze, cases en ons pro-actief en re-actief crossmediaal aanbod.” Naast televisie, kranten, magazines en radio bestaat het crossmedia-pakket van The Pool ook uit een breed online aanbod. De merken die deel uitmaken van het crossmedia-aanbod zijn o.a.  de tv-zenders VIER, VIJF en ZES, de nieuwsmerken De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, radiozenders Nostalgie (VL) en NRJ (VL), de magazines Flair, Libelle, Feeling, Knack, Trends, Steps, tv-zenders Kanaal Z/Canal Z,...